Accountmanagers en CS medewerkers

De collega’s op de afdeling Customer Service zijn hét visitekaartje naar onze klanten.
Voor onze klanten zijn zij vaak dé schakel tussen de webshop en de logistieke operatie.

Daarom is goede kennis van de systemen en onze dienstverlening cruciaal, met daarnaast het vermogen om proactief mee te denken met onze klanten en logistieke processen.

Tijdens de doelgroep cursussen wordt hier volop aandacht aan besteed.
Daarbij doe je de cursus samen met collega’s van andere vestigingen waardoor je veel van elkaar kunt leren.

Moduleomschrijving

Dag 1: Klantcontact, soft selling, relatiebeheer & klachtafhandeling

Dag 2: Logistieke kennis & procesverbetering, 5S

Dag 3: Theorie van verkoop (vaardigheden) & presentatie van Monta-service (up-selling/cross-selling)

Dag 4: Terugkomdag na zes weken met korte presentatie

De collega’s op de afdeling Customer Service zijn hét visitekaartje naar onze klanten. Voor onze klanten zijn zij vaak dé schakel tussen de webshop en de logistieke operatie.Daarom is goede kennis van de systemen en onze dienstverlening cruciaal, met daarnaast het vermogen om proactief mee te denken met onze klanten en logistieke processen.Tijdens de doelgroep cursussen wordt hier volop aandacht aan besteed. Daarbij doe je de cursus samen met collega’s van andere vestigingen waardoor je veel van elkaar kunt leren.
Customer service doelgroepcursus

Planning

Accountmanagers doelgroepcursus Monta

Dag 1: Klantcontact, soft selling, relatiebeheer & klachtafhandeling

Dag 2: Logistieke kennis & procesverbetering, 5S

 

Dag 3: Theorie van verkoop (vaardigheden) & presentatie van Monta-service (up-selling/cross-selling)

Dag 4: Terugkomdag na zes weken met korte presentatie

Scroll naar boven