Accountmanagers en CS medewerkers
De collega’s op de afdeling Customer Service zijn hét visitekaartje naar onze klanten.
Voor onze klanten zijn zij vaak dé schakel tussen de webshop en de logistieke operatie.
Daarom is goede kennis van de systemen en onze dienstverlening cruciaal, met daarnaast het vermogen om proactief mee te denken met onze klanten en logistieke processen.
Tijdens de doelgroep cursussen wordt hier volop aandacht aan besteed.
Daarbij doe je de cursus samen met collega’s van andere vestigingen waardoor je veel van elkaar kunt leren.
Moduleomschrijving
Dag 1: Klantcontact, soft selling, relatiebeheer & klachtafhandeling
Dag 2: Logistieke kennis & procesverbetering, 5S
Dag 3: Theorie van verkoop (vaardigheden) & presentatie van Monta-service (up-selling/cross-selling)
Dag 4: Terugkomdag na zes weken met korte presentatie
De collega’s op de afdeling Customer Service zijn hét visitekaartje naar onze klanten.
Voor onze klanten zijn zij vaak dé schakel tussen de webshop en de logistieke operatie.Daarom is goede kennis van de systemen en onze dienstverlening cruciaal, met daarnaast het vermogen om proactief mee te denken met onze klanten en logistieke processen.Tijdens de doelgroep cursussen wordt hier volop aandacht aan besteed.
Daarbij doe je de cursus samen met collega’s van andere vestigingen waardoor je veel van elkaar kunt leren.
Planning
Dag 1: Klantcontact, soft selling, relatiebeheer & klachtafhandeling